MARKETING & SOCIAL MEDIA

MARKETING & SOCIAL MEDIA

Think+

Facebook

Το Facebook είναι πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Οι χρήστες της μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω μηνυμάτων με τις επαφές τους και να ειδοποιούνται όταν ανανεώνουν τις προσωπικές πληροφορίες τους.

Tiktok

Το TikTok είναι εφαρμογή για iOS και Android, η οποία επιτρέπει την δημιουργία και κοινοποίηση μικρών κωμικών και μη βίντεο. Η εφαρμογή χρησιμοποιείται από εκατομμύρια άτομα στην Ασία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και άλλες χώρες του κόσμου.

Instagram

Το Instagram είναι μια δωρεάν εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που δίνει την δυνατότητα επεξεργασίας και κοινοποίησης φωτογραφιών και βίντεο στο διαδίκτυο. Οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο με τους ακολούθους τους (followers) ή με επιλεγμένη ομάδα φίλων, να σχολιάζουν και να δηλώνουν ότι μια δημοσίευση τους αρέσει.

Linkedin

Το LinkedIn είναι ιστοχώρος επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης. Ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2002 από τον Ρέιντ Χόφμαν, αλλά ξεκίνησε επίσημα στις 5 Μαΐου του 2003. Η έδρα της εταιρίας είναι στη Σίλικον Βάλλεϋ και έχει γραφεία σε όλο τον κόσμο.[1] Τα εγγεγραμμένα μέλη του έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν το προσωπικό επαγγελματικό τους προφίλ, να συνδεθούν με άλλους χρήστες, να αναζητήσουν εργασία, αλλά και να δημιουργήσουν πελατολόγιο.

Google Adv

ο Google AdWords είναι μια διαδικτυακή υπηρεσία διαφήμισης που λειτουργεί εν είδει δημοπρασίας για την προβολή μίας διαφήμισης σε ένα μικρό μέρος του επισκεπτόμενου ιστότοπου. Το διαφημιστικό μήνυμα πρέπει να οδηγεί σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες που ορίζουν οι διαφημιζόμενοι και εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google Search για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Οι ιστοσελίδες του Google και οι συνεργαζόμενες με το Google ιστοσελίδες είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να να επιλέγουν και να προβάλλουν κατάλληλα τα διαφημιστικά μηνύματα. Το Google προσφέρει επίσης στοχευμένη προς ιστοσελίδες διαφήμιση κειμένου, banner, εμπλουτισμένες διαφημίσεις και άλλα. Το πρόγραμμα AdWords καλύπτεται από τοπικά, εθνικά και διεθνή δίκτυα προβολής.

Google Seo

Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης ή SEO (Search Engine Optimization) είναι οι διαδικασίες βελτιστοποίησης στη δομή, στο περιεχόμενο και στα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός ιστότοπου, ώστε να είναι φιλικός προς τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου. Στόχος είναι η κατάταξη ενός ιστότοπου στις υψηλότερες θέσεις των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης του διαδικτύου, ώστε να αυξηθεί ποιοτικά και ποσοτικά ο αριθμός επισκεπτών του. Χωρίζεται σε On Site SEO και Off Site SEO.

MARKETING & SOCIAL MEDIA

Think+

Ο όρος Social Media Marketing περιγράφει όλη εκείνη τη διαδικασία, δημιουργίας περιεχομένου, το οποίο είναι προσαρμοσμένο στο ύφος του κάθε μέσου, προκειμένου να επιτευχθεί engagement και sharing, του περιεχομένου αυτού από τους άλλους χρήστες.

Think+

MARKETING & SOCIAL MEDIA

Niche Market

Με τον όρο niche market εννοούμε ένα μικρό τμήμα της αγοράς, το οποίο αφορά στην πώληση εξειδικευμένων προϊόντων και υπηρεσιών και απευθύνεται στοχευμένα σε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό. Η επιλογή ενός niche market και η τοποθέτηση ενός brand σε αυτό μπορούν να εξασφαλίσουν σημαντικές ευκαιρίες και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις.

Οι πιο συνηθισμένοι παράγοντες που προσδιορίζουν ένα εξειδικευμένο τμήμα της αγοράς (niche) είναι οι εξής:

  • η τιμή (πολυτελή, ακριβά, φθηνά, εκπτωτικά προϊόντα κ.ά.)
  • τα δημογραφικά στοιχεία (φύλο, ηλικία, εισόδημα, εκπαίδευση κ.ά.)
  • η ποιότητα (premium, χειροποίητα κ.ά.)
  • τα ψυχογραφικά δεδομένα (ενδιαφέροντα, στάσεις, προσδοκίες, αξίες κ.ά.)
  • η γεωγραφική θέση (χώρα, πόλη, χωριό κ.ά.)

Ειδικότερα, τα βασικότερα πλεονεκτήματα της στόχευσης σε ένα niche market είναι:

  •  Μειωμένος ανταγωνισμός
  •  Αυξημένα κέρδη
  •  Πιο αφοσιωμένοι πελάτες
  •  Πιο στοχευμένο marketing

Παραδείγματα

  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες και Επιδοτούμενα προγράμματα
  • Ταξίδια και Τουρισμός